Afbeelding
Foto: Jan van Kleef

Voorwaarts sluit het seizoen af in De Schans

ZWARTSLUIS - Muziekvereniging Voorwaarts heeft het repetitieseizoen donderdag afgesloten in Woonzorgcentrum De Schans. Het is bijna een traditie om hiervoor een concert te geven aan de bewoners.

Sinds enige tijd staat Ruud Splinter voor het orkest. Met de nieuwe dirigent is er een nieuwe fase voor de vereniging begonnen. De vele belangstellenden in De Schans waren benieuwd wat en hoe er onder zijn leiding zou worden gespeeld. Dat bleek een muzikale wereldreis die begon in Noord-Duitsland. Het orkest bracht met deze reis een breed en veelzijdig repertoire. Rond negen uur werd het optreden afgesloten met een warm applaus. Op verzoek van Jacob Lok werd een toegift gespeeld met het Sluziger volkslied dat uit volle borst werd meegezongen.