
DESZ-veteranen voetballen met een lach en een traan
ZWARTSLUIS - De veteranen van DESZ trokken afgelopen weekeinde de grens over. Elke twee jaar spelen ze namelijk een heuse interland tegen een Duits team.
De wedstrijd was er dit keer een met een lach en een traan. De spelers misten namelijk een teamlid die onlangs is overleden. Corné Schaart doet in De Stadskoerier Extra verslag van het weekeinde.