Over de vloer bij Tapijtmuseum Genemuiden

GENEMUIDEN - Koningin Maxima opende in september op indrukwekkende wijze het vernieuwde Tapijtmuseum in Genemuiden.

Maar hoe gaat het sinds dat koninklijke bezoek? Wat is er allemaal gebeurd in het museum? Enrico Kolk ging voor De Stadskoerier Extra naar het moderne museum aan de Fabriekstraat en sprak met beheerder Joukje van Dalfzen. De verslaggever ontdekte dat het daar de afgelopen maanden flink druk is geweest. Het museum is bovendien nog steeds in ontwikkeling. De reacties op de tentoonstellingen zijn in ieder geval altijd positief. Een goede vakantietip dus voor Zwartewaterlanders die nog op zoek zijn naar een uitje in de komende maanden.