Elke dag nieuws uit alle haarvaten van de samenleving exclusief voor leden!     Word lid meer informatie

Bezorgklacht melden


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kunt u hier melden. Via onderstaand formulier kunt u snel en eenvoudig uw klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Uw klacht wordt dan meteen geregistreerd en wij doen ons best uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

U kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt u HIER


We kunnen niet op elke melding reageren. Regelmatig nemen we steekproeven om de controleren of de bezorging is verbeterd. Wanneer u daarvoor benaderd wilt worden, vult u dan uw telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.

Het kan natuurlijk zijn dat uw klacht niet meteen is opgelost. Hierbij vragen wij u dan ook om uw bezorgklacht altijd te melden, zodat wij continue de kwaliteit van de bezorging kunnen blijven verbeteren.


Wil je de Stadskoerier graag digitaal lezen? klik dan HIER


Wil je bezorger worden? Klik dan HIER    


Voor Zwartsluis zijn we nog op zoek naar een inval bezorger voor de omgeving: 

Wij zijn op zoek naar een vaste bezorger voor de omgeving: Baanstraat, Buitenkwartier, Dwarsstraat, Groot Lageland, Handelskade, Kerkstraat, Kwartierenweg, Marktstraat, Molenstraat, Nieuwe Weg, Pottenbakkerstraat, Rondweg, Schoolstraat, Synagogenstraat, Westeinde, Westpunt en Wolvenjacht 315 kranten.




  


Geachte lezer;

U bent vrij om uw telefoonnummer bij de klacht te vermelden. Met telefoonnummer kunnen wij echter daarna bij u informeren hoe het met de bezorging gegaan is. Uw telefoonnummer wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt via een apart systeem en zal in onze verdere systemen niet zichtbaar zijn.