Elke dag nieuws uit alle haarvaten van de samenleving exclusief voor leden! Word lid meer informatie

Bezorgklacht melden


We doen elke week ons best om De Stadskoerier overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Je klacht komt rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Daar wordt de klacht geregistreerd. Medewerkers van het verspreidingsbureau proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Het verspreidingsbureau kan niet op elke melding reageren. Maar het neemt regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je telefoonnummer bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. Je telefoonnummer wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


U kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt u HIER


Wil je de Stadskoerier graag digitaal lezen? klik dan HIER


Je kunt ook een abonnement afsluiten op de Stadskoerier extra (papieren versie)? klik dan HIER


Wil je bezorger worden? stuur dan een mail naar bezorging@brugmedia.nl of bel 06-20980973.