Bezorgklacht melden


We doen elke week ons best om De Stadskoerier overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je via onderstaand formulier melden. We proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.
We zullen niet op elke klacht reageren, maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd.
Wil je daaraan meewerken? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor je de volgende week een geautomatiseerde mail krijgt met de vraag of de bezorging weer op orde is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt. 


De Stadskoerier graag digitaal lezen? klik dan HIER


Met de Brugmedia Nieuwsapp ben je met één simpele duimbeweging helemaal op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. de app is HIER  te downloaden.

Wil je bezorger worden? Klik dan HIER    

Stadskoerier Extra niet gekregen? geef de klacht zo snel mogelijk door via onderstaand formulier en kies abonnement als klacht, de bezorger zorgt dan dat de juiste krant wordt nabezorgd.

Ook voor de basis krant kunt u hieronder de klacht doorgeven en zullen we dit zo spoedig mogelijk oplossen.


De basis krant kan ook worden opgehaald bij onze afgiftepunten, deze vind je HIER


  •