
Cingellandenpad valt in de smaak
AlgemeenZWARTSLUIS - De buurt heeft nauwelijks bezwaren tegen het nieuwe Cingellandenpad. Dat bleek vrijdagavond tijdens de informatiebijeenkomst in soos Esclusa. “Hooguit vragen omwonenden of we het groen een beetje laag willen houden”, zegt Tineke van de Wetering van de gemeente Zwartewaterland.
Later dit jaar krijgt het pad links en rechts aankleding. In oktober volgen een aantal beweegtoestellen. De hengelsportvereniging bouwt een steiger voor mindervaliden en de hoogstambrigade zorgt voor een aantal bomen. Die wil de gemeente planten tijdens Boomplantdag.
Lees woensdag meer in De Stadskoerier.













