Afbeelding
Foto: Henk Kuik

DESZ-dames pakken ook de beker

Sport

STEENWIJK - De vrouwen van DESZ hebben na de titel ook de beker gepakt. Ze wonnen zaterdagmiddag in Steenwijk met 6-0 van Waskemeer. Bij rust was het al 4-0.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie